Veckans slut

Äntligen börjar veckan lida mot sitt slut! Gårdagen och min lediga dag var så efterlängtad och härlig! Startade dagen med storhandling på Ica Maxi tillsammans med Emmi, vidare till Kungsör för födelsedagsfirande av Eva, Tobias och Emmi. Avslutade sen kvällen tillsammans med Gävert och melodifestivalen.. En riktigt trevlig kväll där vi hann avverka både det ena och det andra! Idag har jag en dag hemma med böckerna. Sjukt tryck i skolan fortfarande och inte en lugn stund. Jag gillar inte att man ska behöva plugga på helgen för att hinna med det mesta och då hinner man inte ens med allt. Puuh!

Ser fram emot början på den här veckan då Johan äntligen kommer hem :) men annars är det full fokus på skolan, som vanligt! Lite ledighet skulle inte vara dumt kan jag tycka, en ledig dag i veckan håller liksom inte!

Nu ska jag återgå till böckerna!

På Återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback