19 januari

19 Januari och i Örebro skiner solen samtidigt som det regnar. Vilket konstigt väder! Jag går fortfarande och väntar på snön, kan inte låta bli att kolla vädret varje dag. Jag är inte så intresserad av snö men jag vill veta om jag ska behöva förbereda mig för kalla dagar och massa snö. Som det verkar nu så vet ingen. Inte ens vädergudarna. Dom verkar ju inte kunna bestämma sig!
Idag har jag spenderat förmiddan på universitetet, första träffen med förseminariegruppen. Gick bra! Imorrn är det första seminariet för den här kursen. Får se hur det går och vad vi har för upplägg.
Efter seminariet tar jag helg och gud vad jag längtar efter helg. På Söndag har jag planerat in en sovmorgon. Har varit så trött den här veckan så att ögonen står i kors. Usch! På lördag ska vi upp tidigt då vi ska stå på loppishela dagen i golfhallen. Börjar gå på rutin det där med att stå på loppis. Håll tummen för att det går bra.

Förresten, min kära vän Alexandra länkade igår till en artikel från Aftonbladet. Jisses!! Ni måste läsa. Jag fattar absolut ingenting och håller absolut inte med. Ni hittar den
här!!

På Återseende!!

C♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men VA FAN!!! Är det ett skämt eller?!

2012-01-23 @ 17:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback