Motivationen!?

Ja var har den tagit vägen? Motivationen alltså?
Har läst litegrann idag men tycker jag läser så sakta, har massor kvar och ändå sitter jag här!!! Ja det kan inte hjälpas, jag måste pausa lite så jag orkar läsa de sista timmarna innan det är dags för träning. Jag förespråkar inte korvstoppning så därför behöver jag nu en paus :)
Hemmaplugg idag alltså..Ibland kan det ju vara skönt att få lägga upp det lite som man vill men ibland känns det segt när man vet att man ska spendera hela dagen inne och knappt få komma ut nått på hela dagen! Man blir tröööött!!
Ibland blir jag så trött på mig själv och inser att jag borde sluta klaga på denna stackars skola, jag har ju valt det här själv!! Men det kanske ligger i min natur att få gnälla av sig lite :)

Har insett att jag måste planera in mer saker den här våren för att ha lite mer grejer att se fram emot. Det underlättar på nått sätt. Hmm..vad ska man då hitta på!?
Jag ska ta mig en funderare på det där..lite smågrejer ska man väl kunna planera in för att göra så att våren kommer snabbare?

Nej nu skriker texterna efter mig, Läs mig..Läs mig..Läs mig!! Jaja, lika bra att sätta fart!

På Återseende!

C♥


Kommentarer
Postat av: angelica

Ja, det var väl den där middagen ute vi skulle styra upp. Inget storslaget kanske, men vi får ju umgås på tu man hand en stund :) <3 Jag hejar på dig. Och gnälla får man, även om det är självvalt. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback