Seg start på veckan

Idag är jag så trött efter få timmars sömn inatt :( känns som att det här kommer bli en riktigt seg dag...men gäller att ta till vara på dagen nu när jag är ledig en vecka! Japp, en hel vecka! Underbar känsla som gör det lite lättare att koppla av!
Kanske blir en dag hemma idag!? Får se vad Johan vill hitta på.

Nytt år och nya möjligheter, nu går jag in i mitt sista år som student! Melodifestivalens final spenderas i Globen tillsammans med min bästa Johanna, en resa till Madrid väntar i sommar! Jag känner på mig att det här kommer bli ett bra år med mycket att se fram emot :)

Bjuder på några bilder från middagen på nyårsafton :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja tack till den varmrätten! Efterrätten ser inte heller ut att gå av för hackor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback