Söndag

Skit att helgerna ska gå så fort jämt! Idag vaknade jag med huvudvärk och svullna ögon. Ett tag undrade jag om jag hade varit på en hejdundrande fest igår! Nej, gårdagen bestod av loppis i golfhallen följt av Lördagsmys med Tobias, Emmi och Kerstin! Försäljningen på loppisen gick bra och jag måste säga att jag är grymt imponerad av Kerstin som var med hela dagen utan att gnälla en enda gång :)
Fyndade en burk till Alexandra men mer än så blev det inte :)

Idag åkte jag och Johan iväg till Stadium och Stadium Outlet för att se om vi kunde fynda nått för presentkortet som kom med posten här om dagen! Hittade ett par träningsbyxor, träningslinne, sportbh, mjukisbyxor och tre andra toppar för fantastiska 600kr! Jag är nöjd med inköpen och planerar att använda dom ikväll på Friskis där ett skivstång/intervall pass väntar :) men först ska jag nog försöka organisera upp veckans plugg....

På Återseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback