Hujedamej

Första dagen av helgens jobbdagar är över. Klev upp kl 4 imorse och åkte sen mot Linde för att ta emot barnen. Resulterade i flera koppar kaffe och en stående fröken Andersson för att jag skulle hålla mig vaken! Lekar som frisör, dansare, mamma och barn avverkade varandra! :) härliga ungar med livlig fantasi! Haha! När jag skulle få håret fixat började det nynnas på en låt som jag inte kände igen, var tvungen att fråga vad det var för låt hon sjöng på och fick till svar: "men hejjegud fjöken, det är ju jastin biver (Justin Bieber) med bojfan (boyfriend)"!
Helt ovetandes om vad det var för låt drog jag nu igång den på spotify vilket resulterade i att vi lyssnade på låten om och om och om igen, ja en sisådär 30 gånger. Kan tillägga att jag själv nu går och nynnar på texten och sjunger med i refrängen ;) hujedamej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback