Fullt upp

Veckorna går hysteriskt fort nu. Dom består av vfu och plugg, varje dag!
Imorse när jag kom till förskolan gick telefonen på högvarv, magsjukan härjar hej vilt. Vi kastade i oss vitpepparkorn i hopp om att inte insjukna :( jag har aldrig haft en vfu utan att ligga i magsjuka så jag har tagit i trä många gånger idag och hållt tummen för att jag ska klara mig denna gång, dessutom när en helg på hotell i Göteborg väntar! Jag vägrar att bli sjuk!

Igår efter en dag på vfu:n och ett försök till att läsa så tog jag och Alexandra en promenad, har inte sett den kvinnan på evigheter. Vi avverkade en hel del djupa samtal på den där timmen.. Vi avslutade med en tur i Stadsparken på väg hem. Det finns ett par träd i Stadsparken som jag fascineras av, vet inte varför egentligen, kanske är formen på dom så här års som gör att jag gillar att stå och titta på dom :) ibland känner jag att jag är lite underlig!

Dags att återgå till En rosa pedagogik och jämställdhetspedagogiska utmaningar, heja heja!


Kommentarer
Postat av: Therese

Di där träna såg nästan lute otäcka ut. Hoppas du klarar dej från magsjukan, fy falingen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback