Solig Söndag

Vaknade imorse av barnen som lekte nere på gården, full rulle! Solen skiner och det verkar bli en bra Söndag det här! Blir nog en sån dag där jag tar det lite som det kommer! Skönt med sånna dagar ibland!
Igår började jag dagen på friskis tillsammans med Gävert och fortsatte sen hemåt för lite fix inför kvällen! Andra chansen igår i Nyköping, känns sådär att Flinck tog sig till Globen men hoppas nu på att Loreen överglänser allt och alla! Jag, Johanna och Gävert satt iaf bänkade och hade en mysig kväll här hemma :) fortsatte sen ut, målet var Harrys, men det var så långa köer överallt så det slutade med att vi hamnade på Bishops tillsammans med Johan och Johan! Efter en stund droppade alla av så jag kastade upp Johan på cykeln och sen cyklade vi hemåt :) bra dag och kväll!
Nu laddar vi om för en bra Söndag :)

På Återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback