Svosch...

...säger det bara och sen är det Söndag. Dom här dagarna som man är ledig går alldeles för fort! Tjatar om det jämt men ibland önskar jag bara att det kunde gå långsamt så man hinner med allt som man planerat!
Vaknade imorse med ett tungt huvud och en ond hals :( inte riktigt vad jag planerat men hoppas på snabb förbättring. Vill verkligen inte vara sjuk!!
En ny vecka som är fullspäckad väntar. Vfu, plugg, skola, träning och avslutningsvis en helg i Gbg med hotellövernattning. Vi behöver det!
Igår var jag hos Tobias, Emmi och Kerstin.. Tycker så mycket om att åka dit och umgås med dom. Sitta och prata om allt och sen busa med Kerstin :) timmarna gick som sagt fort och jag ramlade in här hemma strax före elva och sen vidare direkt i säng!

Nu ska jag försöka ta tag i den här dagen och få någonting gjort!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon är väl bedårande!

2012-03-18 @ 12:38:02
Postat av: Sara

Så söt! =)

Postat av: Bettan

Åhh haha jag döör på första kortet!! Hur söt som helst! <3

2012-04-02 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback