Helg!?

Jaha, 3 veckor sen sista terminen på universitetet startade! Vart tar tiden vägen? Hinner knappt få tiden att räcka till det jag ska göra :( Jag är lite bitter idag, brukar alltid se fram emot helgerna men just nu känner jag att det lika gärna kan vara! Gillar inte när man måste sitta med näsan i böckerna även dessa dagar. Men jag MÅSTE för annars hinner jag inte klart!
Men, det positiva med det här är väl att det är sista terminen, sista terminen av sju! I tre år har jag pluggat på universitetet och jag kommer fortfarande ihåg första dagen som att den vore igår, som sagt, vart tar tiden vägen?


Kommentarer
Postat av: angelica

Heja heja! Snart är det målgång! <3

Postat av: Bettan

Du är så duktig gumman!! <3
Det är inte konstigt om du känner så men kämpa på, nu är det inte långt kvar!! :)

2012-09-22 @ 14:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback