Söndag

Helgerna springer iväg.. Jag hinner inte med! Inledde helgen med shopping på stan med Johanna, Bettan och Jeanna. Kom hem med ett pannband, en sjal med luva, armband och en tunika :) höll på att slinka med ett par skor också men det fick bli stopp där! Jag är inne i en skoperiod, en jobbig sådan, vill ha alla skor jag tar i :) måste nog hålla mig borta från stan ett tag nu och nätet med för den delen!

Igår var det tänkt att Johan och jag skulle höststäda balkongen och åka till tippen. Tror ni det blev av? Nej nej, vi gjorde oss i ordning och åkte till Marieberg istället :) kom hem med en hårspray därifrån. Kände på ett par skor där också men som sagt, STOPP!!!
Kvällen spenderade vi i soffan framför Körslaget med ett glas vin. En ganska bra Lördag ändå :)

Idag är det plugg på schemat, hela dagen lång!! Fick berättat för oss i början av veckan att vi kunde hälsa våra nära och kära att vi går in i dimman nu och är tillbaka efter jul. Känns sådär kan jag meddela. Men det är ju sista terminen nu så det är väl bara att gasa på.
Nu ska jag återvända till böckerna!

På Återseende!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha ja nu är det stopp för mer skor, men det är ju så roligt ;D
Du köpte halsduken iaf!? :)

2012-09-09 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback