Vill ha

Jag kan ibland bli helt galen när jag hittar saker som jag vill ha men som kanske inte pengarna räcker till!
Just nu är jag inne ca 20 gånger/dag och kollar skor på skopunktens hemsida och Monkis höstkollektion! Snälla ge mig!!!
Den här månaden kan jag iofs unna mig extra eftersom det dimper ner lite extra klirr i kassan men det kan ju vara bra att inte sätta sprätt på precis allt på en gång :)
En klok vän skrev till mig i veckan att pengar är till för att spenderas :) jag tror jag kommer följa hennes ordval där så att mitt ha-begär lägger sig lite :)

Just nu står dessa högst upp på min lista:



Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag håller helt med dig! Jag vill ha ALLT! Särskilt nu när höst kläderna kommer!!! Så jag tycker att vi unnar oss det vi vill ha och äter nudlar sen ;)

2012-09-26 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback